HELP DESK

Pomůžeme Vám zajistit technickou podporu pro vaše zaměstnance. Dokážeme efektivně spolupracovat s Vaším IT oddělením na vytvoření a udržení spolehlivého prostředí.

Co to je Helpdesk IT?

Helpdesk IT je služba, které poskytuje technickou podporu uživatelů PC při problémech vzniklých v oblasti informačních technologii. Účelem Helpdesku IT je zajistit rychlé řešení problému a požadavků uživatelů.

Helpdesk nabízí přehledné rozhraní pro řešitele požadavků i pro zákazníky.

K řešení požadavku může dojít následujícími způsoby:

  1. technik Helpdesku IT poskytne uživateli postup, jak problém vyřešit (návody, rady atd.)
  2. technik pomocí vzdáleného připojení se připojí k počítači uživatele a problém následně vyřeší (nastavení systému, instalace SW atd.)
  3. v případě selhání hardware se technik dostaví osobně a provede kroky nezbytné k uvedení hardware do provozu (výměna nebo oprava PC, tiskárny, atd.)

Výhody portálu zákaznické podpory

  • Možnost zadávat požadavky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Jednoduché a přehledné webové rozhraní
  • Sledování aktuálního stavu řešení požadavků
  • Jednotný způsob uchování požadavků (vč. komunikace)
  • Snadné vyhledávání zadaných požadavků

Přihlaste se prosím zde.

 

 

 

 



promo akce

novinky
Vzdělávání v BRAIN computers
1.11.2019
Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti.
Více čtěte zde!